سنگدال پیش ساخته شهر کرد

سنگ دال پیش ساخته موجود: دال ۳ متری در ۶۰ سانت و  ۱٫۵ متر در ۶۰ سانت

توجه: سنگ دال ها تولید شده و سفارش جدید نداریم

این سنگ دالها فقط در شهر کرد موجودی  داریم و در صورت خرید تعداد بالا جابه جایی به صرفه است.

شماره تماس:

مهندس  تلخاب: ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

شهر کرد یکی  از  شهر های  هست که برای  پیشبرد طرح های عمرانی خود  نیاز به دال بتنی دارد. دالهای بتنی  میله گرد دار  ارزان  قیمت در شهر کرد. با  قیمت  مناسب  این  دالها را  تهیه  فرماید.

قطعات پیش ساخته بتنی در زبان مهندسی انواع محصولات بتنی هستند که در ساخت و ساز استفاده می شوند.این قطعات انواع مختلفی دارند که در این نوشته به معرفی و توضیح هرکدام از آن ها خواهیم پرداخت.اگر شما نیز در دسته افرادی هستید که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می کنید یا علاقه مند به ساخت و ساز عمرانی در حجم عظیم هستید بهتر هست که با این مطالب اشنای داشته باشید .

انواع قطعات پیش ساخته بتنی

 

قطعات پیش ساخته بتنی انواع مختلفی دارند که هرکدام از این قطعات برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.در این قسمت تصمیم به معرفی انواع قطعات پیش ساخته بتنی و موارد استفاده هرکدام از آن ها را داریم.

بتن پیش ساخته بتنی

اولین نوع از قطعات پیش ساخته بتنی،بتن پیش ساخته بتنی است که حدود ۵۰ سال است در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد.برای تولید بتن پیش ساخته از عمل ریخته گری استفاده می شود.استفاده از بتن پیش ساخته بتنی فواید بسیاری در ساخت و ساز دارد که مهم ترین آن ها امنیت پروژه در حال احداث است.

سنگدال پیش ساخته شهر کرد

سنگدال پیش ساخته اراک; دال بتنی

دال بتنی ترافیکی در تهران- سنگ دال

قطعات دیوارهای پیش ساخته بتنی

 

باد منطقه به عنوان یکی از عوامل مهم در طراحی دیوار های پیش ساخته بتنی می باشد.زیرا برای طراحی ستون ها و فوندانسیون ها باید وزن بار غالب بر دیوار ها مشخص شود که همان میزان شدت باد منطقه مورد نظر است.

عیار بتنی که در ساخت این دیوار ها استفاده می شود ۳۵۰ کیلوگرم در هر متر مکعب است و از سیمان تیپ ۱ یا ۲ در آن ها استفاده می شود.همچنین باید بدانید که تمام قطعات دیوار بر اساس محاسبات با آرماتور مسلح شده است.به علاوه دیوار ها در مقابل نشست و رانش منعطف هستند.

انواع قطعات اصلی سازه شامل دیوار های ، تک جداره و دوجداره عايق دار و ساده باربر ، فیسینگ و نما و همچنین ماندگار قلزی مشبک دیواری می باشد.

 

از دال های بتنی پیش ساخته در پروژه های درون شهری و برون شهری استفاده می شود.از جمله مصارف دال های بتنی در پروژه ها پوشاندن نهر ها و جوی هاست تا از رشد حشرات و حیوانات موذی جلوگیری شود و همچنین آلودگی نیز گسترده نشده و کاهش یابد.

از دیگر مصارف آن با هدف رفاه شهروندان و رشد کیفیت شهرنشینی،افزایش سطح پیاده رو ها و تعریض معابر است.همچنین از دال های بتنی از پیش ساخته شده در افزایش سطوح سواره برای روان کردن ترافیک و افزایش سطوخ عبور خودرو ها استفاده می شود.

دال های بتنی در ساخت نهر های عرضی و تقاطع ها،پوشاندن کانال های آب و برق و …  نیز استفاده می شوند.

برای  دریافت اطلاعات از قیمت دال بتنی  و چگونگی  ارسال دال بتنی با شرکت  تماس بگیرید:

مهندس تلخاب  : ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

1 دیدگاه

  1. Davood گفت:

    سلام
    مهندس بی‌زحمت قیمت هر مترمربع دیوار پیش ساخته محوطه برای زمین با مساحت ۴هزار متر مربع در شهرکرد رو میفرمایید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *