سنگ دال پیش ساخته تهران

سنگ دال پیش ساخته موجود: دال ۳ متری در ۶۰ سانت و  ۱٫۵ متر در ۶۰ سانت

توجه: سنگ دال ها تولید شده و سفارش جدید نداریم

این سنگ دالها فقط در شهر کرد موجودی  داریم و در صورت خرید تعداد بالا جابه جایی به صرفه است.

شماره تماس:

مهندس تلخاب: ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

دال های بتنی آماده در تهران. این سنگدالها ارزان قیمت در تهران برای طرح های عمرانی بزرگ و کانال کشی استفاده می شود. دال های میله گرد دار  برای در پوش کانالها بسیار کاربردی هستند.

دالهای سنگی آماده تهران

سنگدال پیش ساخته اراک

سنگ دال پیش ساخته لرستان

دال پیش ساخته

بیش تنیدگی عبارت است از ایجاد یک تنش اولیه ثابت و دائمی در یک عضو بتنی به نحو دلخواه و به اندازه لازم، به طوریکه در اثر این تنش، مقداری از تنش‌های ناشی از بارهای مرده و زنده در این عضو خنثی شده و در نتیجه مقاومت باربری آن افزایش پیدا می‌کند. هدف اصلی، محدود کردن تنش‌های کششی و ترک‌های ناشی از لنگر خمشی، تحت تأثیر بارهای وارده در آن عضو می‌باشد. بتن جسمی است مقاوم در مقابل فشار، ولیکن مقاومت آن در مقابل کشش بسیار کم می‌باشد، بنابراین می‌توان با وارد کردن فشار به بتن، کشش ایجاد شده در اثر بار مرده و زنده را در عضو بتنی تقلیل و در نتیجه مقاومت آن را افزایش داد.

پیش‌تنیده نمودن مقاطع بتنی از دیرباز از پل‌ها و اسکله‌ها کاربرد داشته و در سال‌ها ی اخیر استفاده از آن در سقف‌های دال تخت، با دهانه‌های بلند و خصوصاً در سقف پارکینگ‌های طبقاتی و عموماً اعضایی که تحت اثر خمش می‌باشند، توسعه یافته‌است. ولی دال های پیش ساخته شرکت مناسب برای کا نال کشی و سر پوش کانال بوده و در پل سازی هم کاربرد دارد . این دال های ترافیکی بیشتر برای طرح های عمرانی عظیم  بوده که مناسب  برای طرح عمرانی ساختمان سازی نمی باشد.

برای در یافت اطلاعات از قیمت مناسب دالها و هماهتگی ارسال دال با ما تماس حاصل فرماید:

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب :  ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *