دال بتنی ترافیکی سنگین

سنگ دال پیش ساخته موجود: دال ۳ متری در ۶۰ سانت و  ۱٫۵ متر در ۶۰ سانت

توجه: سنگ دال ها تولید شده و سفارش جدید نداریم

این سنگ دالها فقط در شهر کرد موجودی  داریم و در صورت خرید تعداد بالا جابه جایی به صرفه است.

شماره تماس:

مهندس  تلخاب: ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

دال بتن ترافیک سنگین(میلگرد دار)

دال بتن ترافیک سنگین(میلگرد دار)

میلگرد گذاری دال دو طرفه

آیین نامه ضوابط مربوط به آرماتور گذاری دال (علاوه بر ضوابط اصلی، که محاسبات آرماتورهای خمشی اصلی است) را تحت ۲ موضوع  ارائه می دهد. به این صورت که، ابتدا به بیان ضوابط کلی میلگرد گذاری دال ها پرداخته و سپس جزئیات ویژه ای را برای آرماتور گذاری در دال های با تیر و بدون تیر در نظر می گیرد. ما نیز از این روند تبعیت کرده و پس از بیان ضوابط کلی، ضوابط ویژه میلگرد گذاری را بیان می کنیم.

با توجه طراحی دستی دال ها می دانیم که برای محاسبه میلگرد های هر راستای دال، عرض واحد (۱متر) از دال انتخاب شده و مانند تیرهای بتن آرمه، آن را تحت لنگرهای خمشی حداکثر طراحی می کردیم. سپس مقدار آرماتورهای به دست آمده برای عرض واحد را به کل عرض دال تعمیم می دادیم.

نکته ای که لازم بود در آن جا در مرحله آخر طراحی و محاسبه بررسی شود، این بود که اگر مقدار آرماتور گذاری دال در عرض واحد برای هر راستا از مقدار آرماتور افت و حرارت که در بند زیر آمده است، کمتر باشد؛ بایستی آرماتور حرارت را به عنوان آرماتور اصلی در نظر بگیریم.

دال بتنی ترافیکی سنگین

دال بتنی ترافیکی در تهران- سنگ دال

سنگدال پیش ساخته اراک دال بتنی

تنها تفاوت محاسبه آرماتور گذاری دال یک طرفه با میلگرد گذاری دال دو طرفه در انتخاب نوار به عرض واحد (یک متر) است.

در دال یک طرفه ای بر خلاف دال دو طرفه، نوار واحد فقط در یک راستا انتخاب می شود (به نظرتان کدام راستا؟)، و طراحی میلگردها برای لنگرخمشی حداکثر در آن راستا همانند طراحی آرماتور تیر انجام می شود. برای راستای دیگر نیز فقط آرماتورهای حرارت و جمع شدگی در نظر گرفته می شود

دال بتنی ،سنگ دال، دال بتنی ترافیکی سنگین ،دال پیش ساخته،برای دریافت اطلاعات و چگونگی ارسال دال بتنی و قیمت سنگ دال با شرکت تماس حاصل فرماید:

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب فراهانی : ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *