سنگدال پیش ساخته لرستان

سنگ دال پیش ساخته موجود: دال ۳ متری در ۶۰ سانت و  ۱٫۵ متر در ۶۰ سانت

توجه: سنگ دال ها تولید شده و سفارش جدید نداریم

این سنگ دالها فقط در شهر کرد موجودی  داریم و در صورت خرید تعداد بالا جابه جایی به صرفه است.

شماره تماس:

مهندس تلخاب: ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

سنگ دال پیش ساخته  در لرستان رای طرح های عمرانی اعظیم، این دال های بتنی مناسب برای کانال کشی هستند و بهترین کاربرد این دال های بتنی میله گرد دار برای در بوش کانالها هست.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال دال ها و قیمت دالهای بتنی  با شرکت تماس حاصل فرماید.

دال سنگی آماده لرستان

سنگ دال پیش ساخته

برای ساخت دال بتنی روشهای مختلفی است .یک دال بتنی ممکن است به صورت پیش‌ساخته و یا اجراشده در محل پروژه باشد. دال‌های پیش‌ساخته در کارخانه تولید شده و به محل انتقال می‌یابند تا در بین تیرهای فولادی یا بتنی نصب شوند. این نوع از دال‌ها ممکن است به صورت پیش‌تنیده (در کارخانه)، پس‌تنیده (در محل کارگاه)، یا تنیده‌نشده باشد. لازم است که تکیه‌گاه دال در سازه، از نظر ابعاد به صورت دقیق ساخته شود، تا دال پیش‌ساخته به شکل مناسب در محل خود قرار گیرد.

در محل پروژه، دال بتنی با استفاده از قالب‌هایی که خمیر بتن را به داخل آن می‌ریزند، اجرا می‌شود. در حالتی که دال به صورت مسلح اجرا می‌شود، آرماتورهای تقویتی را قبل از بتن‌ریزی در داخل قالب قرار می‌دهند.سنگ دال پیش ساخته لرستان – دال بتنی

برای نگه‌داشتن میل‌گردها در داخل قالب، از وسایل پلاستیک استفاده می‌شود تا بتن، به صورت کامل آرماتورهای تقویتی را پوشش دهد. ممکن است در هنگام اجرای دال کف، از دیوارهای کناری خود ساختمان، به عنوان قالب برای بتن‌ریزی استفاده شود؛

ولی در دال سقف، از قالب‌هایی مانند سینی که توسط داربست‌های موقتی نگه‌داشته شده‌اند استفاده می‌شود که بعد از سفت‌شدن بتن، این داربست‌ها را برمی دارند. قالب‌ها، عمدتاً از صفحات و قطعات چوبی، پلاستیکی و یا فولادی ساخته می‌شوند. امروزه، در پروژهای ساختمانی تجاری، معمولاً برای بالا بردن کیفیت کار، از قالب‌ها پلاستیکی و فولادی استفاده می‌شود. در حالی که در ساخت‌وسازهایی با بودجهٔ کم استفاده از قطعات چوبی، بسیار رایج است.

دال های پیش ساخته مناسب طرح عمرانی  کانال کشی و یا درپوش کانالها می باشد. برای دریافت اطلاعات و هماهنگی از قیمت  دال های پیش ساخته بتنی با شرکت تماس حاصل فرماید.

سنگ دال پیش ساخته

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب : ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *