سنگ دال پیش ساخته اصفهان

سنگ دال پیش ساخته موجود: دال ۳ متری در ۶۰ سانت و  ۱٫۵ متر در ۶۰ سانت

توجه: سنگ دال ها تولید شده و سفارش جدید نداریم

این سنگ دالها فقط در شهر کرد موجودی  داریم و در صورت خرید تعداد بالا جابه جایی به صرفه است.

شماره تماس:

مهندس تلخاب: ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

سنگدال پیش ساخته در اصفهان. این دالهای بتنی آماده با کمترین قیمت و کیفیت عای هستند. دالهای بتنی میله گرد دار  برای طرح های عمرانی  کانال کشی و در پوش کانال مناسب هستند.

برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت سنگ دال و اطلاعات ارسال دال بتنی با شرکت تماس حاصل فرماید.

سنگ دال پیش ساخته اصفهان

خرید سنگ دال بتنی در اصفهان

دال بتنی  آماده در اصفهان

دال بتنی یا در محل پروژه و یا به صورت پیش ساخته آماده میشود. نحوه آماده سازی دال بتنی در محل پروژه توسط قالب هایی که خمیر بتن در آنها ریخته میشود صورت میگیرد. قبل از بتن ریزی یکسری میلگردهای تقویتی در قالب قرار داده شده و توسط وسایل پلاستیکی نگه داشته میشوند.

این کار باعث میشود میلگردها به طور کامل توسط بتن پوشش داده شوند. قالب هایی که در دال بتنی استفاده میشوند از جنس صفحات پلاستیکی, فولادی و یا چوب هستند. برای ساخت پروژه هایی که کیفیت کار در آنها از اهمیت بالایی برخوردار است قالب های فولادی و پلاستیکی مورد استفاده قرار میگیرد. در بعضی مکان ها نیز مانند دال های کف ساختمان که با دیوارهای پی و یا آجر احاطه شده اند نیازی به استفاده از قالب نیست زیرا دیوارها به عنوان کناره های سینی قالب عمل میکنند. برخلاف دال بتنی که در محل پروژه ساخته میشود دال بتنی پیش ساخته در کارخانه تولید شده و به محل اجرای پروژه منتقل میشود. تکیه گاه دال در سازه باید ابعاد دقیقی داشته باشد تا دال های بتنی پیش ساخته به صورت صحیح در جای خود نصب شوند.

برای افزایش نسبت مقاومت به وزن دال‌ها تعدادی روش طراحی وجود دارد. در همهٔ این طرح‌ها، سطح بالایی دال به صورت مسطح و صاف بوده و سطح پایینی نیز به حالت‌های زیر ساخته می‌شوند:

  • موج‌دار که برای ساختن آن معمولاً بتن را در یک سینی فولادی موج‌دار می‌ریزند. در این نوع از دال مقاومت و خمش در مقابل وزن خود دال مقدار مناسبی دارد. دال موج‌دار را در جهت کوتاه و از سمتی به سمت دیگر استفاده می‌کنند.
  • دال دندانه‌ای (یک‌طرفه) که مقاومت قابل توجهی در یک جهت دارد.
  • دال کلوچه‌ای (دوطرفه) که در هر دو جهت، دارای مقاومت بالایی است.
بخوانید!  معرفی قالب های سقف یوبوت

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب فراهانی:

۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *