دال بتنی ترافیکی دراستان مرکزی

سنگ دال پیش ساخته موجود: دال ۳ متری در ۶۰ سانت و  ۱٫۵ متر در ۶۰ سانت

توجه: سنگ دال ها تولید شده و سفارش جدید نداریم

این سنگ دالها فقط در شهر کرد موجودی  داریم و در صورت خرید تعداد بالا جابه جایی به صرفه است.

شماره تماس:

مهندس  تلخاب: ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

به روش های پیشرفته و با تکنولوژی برتر ساخته شده و آماده عرضه در تهران و شهرستانهای اطراف آن می باشد.سنگ دال های پیش تنیده شده برای طرح های عمرانی عظیم کانال کشی و روکش کانال مناسب می باشند دال های ترافیکی  برای پل کشی هم مناسب می باشند. دال های ترافیکی  مناسب طرحای شهری و خارج از شهر میباشند. دال ها به دو روش ساخته می شوند

در روش اول که پیش ساخته به آنها گفته می شود دال های بتنی و سنگ دال در کارخانه ساخته شده و آماده عرضه می باشند اکثر سنگ دال های پیش ساخته برای طرح های عمرانی عظیم ساخته می شوند. در حالی که دال های که در محل پروژه ساخته می شوند  بیشتر برای طرح های ساختمان سازی می باشند.

سنگ دال های پیش ساخته شرکت با قیمت  بسیار مناسب است.

دال بتنی ترافیکی در تهران

دال مسلح

بتن مسلح یا بتن آرمه به بتن مسلح شده با میلگرد (آرماتور) گفته می‌شود. برای مسلح کردن بتن از میلگردهای تقویتی، شبکه‌های توری تقویتی، صفحات فلزی یا الیاف تقویتی استفاده می‌گردد.

هدف اصلی استفاده از بتن آرمه، واگذاری نیروهای کششی بوجود آمده در بتن به میلگردهاست(به دلیل مقاومت کششی بالای میلگرد) تا بدین طریق نیروهای کششی به بتن وارد نشده و سبب ترک‌خوردگی و در نهایت پکیدن بتن نشود.

مقاومت کششی بتن ۰٫۱ مقاومت فشاری آن است. این نوع از بتن، در سال ۱۸۴۹ توسط باغبانی فرانسوی به نام جوزف مونیر اختراع شده و در سال ۱۸۶۷ به ثبت رسید. واژه فرو بتن نیز  تنها به بتنی اشاره دارد که توسط آهن یا فولاد تقویت شده باشد. از مواد دیگری همچون الیاف آلی و معدنی نیز می‌توان به مانند کامپوزیت‌هایی در اشکال مختلف برای تقویت بتن استفاده کرد.

سنگدال پیش ساخته اراک

قیمت دال بتنی قم

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال دال بتنی و قیمت سنگ دال ها با شرکت تماس بگیرید و هماهنگی لازم را  انجام دهید.

با ما تماس بگیرید:

مهندس تلخاب : ۰۹۱۸۳۶۲۱۱۷۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *